به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی با اعلام این خبر افزود: به منظور بهبود روند فعالیتهای سازمانی، سازمان بهزیستی کشور در دوره های شش ماهه اقدام به ارزیابی فعالیت کلیه دفاتر نموده تا بر اساس آن ضمن آگاهی از نقاط قوت و ضعف، نسبت به بهبود شیوه ها و ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه اقدام شود.
سلیمانی خاطر نشان کرد: بر این اساس در شش ماهه اول سال، فعالیت خبری در حوزه های مختلف سازمان و اتخاذ شیوهای یکسان در ارائه اطلاعات به مخاطبان ارزیابی و روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با کسب امتیاز ۹۷ از صد امتیاز ممکن، با اختلاف یک امتیاز رتبه دوم را از آن خود کرد.
نظر شما